Segala puji dan kesyukuran dipanjatkan kepada pemilik alam ini berserta segala isinya. Pemilik segala kemegahan dan kekayaan di dunia tempat persinggahan sebelum kembalinya kita semua ke alam yang kekal.

Melihat akan gahnya berdiri menara HPAIC di tengah-tengah kesibukan bandaraya Shah Alam, terselit rasa sebak dan herbalis larut dalam rasa syukur yang berpanjangan kepada ALLAH Azzawajala, seolah terngiang di telinga kata-kata Tuan Pengarah Urusan,Tuan Haji Ismail bin Ahmad "Kita berdagang dengan ALLAH, ALLAH akan beli dagangan kita". Inilah dia bukti kecekalan seorang herbalis di dalam memartabatkan herba dan perubatan Thibbun Nabawi.

"You kerja dekat mana?kalau bangunan baru tu Kopi Radix punya, Kopi Radix beli, kaya ooo Kopi Radix"ungkapan Uncle David sewaktu kunjungan ke Bandaraya Anggerik membuatkan herbalis melirikan senyuman panjang. Bercampur bahagia dengan ucapannya yang menjadi lambang kepada masyarakat majmuk di negara kita ini menerima dengan baik kehadiran warga HPA ke sana.

Perasmiaan yang akan diadakan pada 2 Oktober 2010 adalah sebagai tanda kepada bermulanya empayar perniagaan ini akan terus berkembang,insyaALLAH. Namun, sempadan dan garis panduan pesanan dari contoh teladan yang Agung, Rasulullah S.A.W bahawa "Bukanlah kekayaan itu lantaran banyak harta,tetapi kekayaan sebenar ialah kekayaan jiwa" tetap menjadi menjadi panduan. Semua dijemput hadir untuk sama-sama memeriahkan majlis dan berkongsi kegembiraan ini.InsyaALLAH mohon doa semua agar majlis ini berjalan lancar dan mendapat keberkatan.